Digitalizacija servisnega oddelka
Za podjetje Tevel smo digitalizirali oddelek servisa, s čimer smo storili ključen korak do brezpapirnega poslovanja ter poenostavili in pohitrili administrativno delo oddelka. Za serviserje smo razvili aplikacijo s katero po opravljenem servisu alarmne postaje hitro izdelajo poročilo o pregledu ter ga lahko takoj v elektronski obliki pošljejo stranki. Postopek izdelave poročila je zasnovan tako, da v največji meri prepreči vnos napačnih podatkov ter pohitri postopek izdelave poročila. Aplikacija vsebuje grafični in tabelarični seznam alarmnih postaj z njihovimi nastavitvami, lastnostmi, slikami in elektro-načrti, ki so v pomoč serviserjem pri servisiranju alarmnih postaj. Izdelana je bila aplikacija za vodjo servisa, ki preko zemljevida spremlja stanje servisiranja postaj, pregleduje izdelana poročila ter načrtuje naslednje preglede. Programu je dodan poročilni sistem, ki serviserjem in določenim zaposlenim pošilja poročila o naslednjih predvidenih servisih, porabljenemu materialu in izdanih poročilih na tedenski, mesečni in letni ravni.
